Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich jest wielobranżową jednostką organizacyjną Miasta Siemianowice Śląskie, działającą w formie wyodrębnionej, samodzielnej jednostki budżetowej, nie posiadającej osobowości prawnej, bezpośrednio podporządkowanej Prezydentowi Miasta Siemianowice Śląskie.Podstawowym zadaniem Urzędu jest szeroko rozumiana pomoc osobom bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia z jednej strony oraz pomoc pracodawcom w pozyskaniu odpowiednich pracowników – z drugiej.
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich czynny jest:
- poniedziałek: od 7:00 do 15:00
- wtorek: od 7:00 do 14:00
- środa: od 7:00 do 14:00
- czwartek: od 7:00 do 14:00
- piątek: od 7:00 do 13:00
W siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy istnieje możliwość skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej (Punkt poradnictwa obywatelskiego i mediacji).
Punkt Poradnictwa obywatelskiego i mediacji czynny jest:
- poniedziałek: od 12:00 do 16:00
- wtorek: od 8:00 do 12:00
- środa: od 11:00 do 15:00
- czwartek: od 08:00 do 12:00
- piątek: od 8:000 do 12:00
W celu skorzystania z darmowej pomocy prawnej lub obywatelskiej oraz mediacji należy najpierw zarejestrować wizytę:
- telefonicznie: 32/76 05 357 lub 32/ 76 05 389 w godzinach pracy Urzędu Miasta,
- online poprzez stronę internetową: https://np.ms.gov.pl/zapisy
Napisz do nas:
kancelaria@pup.siemianowice.pl
sekretariat@pup.siemianowice.pl