Informacje o urzędzie

Informacje o Urzędzie

Powiatowy Urząd Pracy  w Siemianowicach Śląskich jest wielobranżową jednostką organizacyjną Miasta Siemianowice Śląskie, działającą w formie wyodrębnionej, samodzielnej jednostki budżetowej, nie posiadającej osobowości prawnej, bezpośrednio  podporządkowanej Prezydentowi Miasta Siemianowice Śląskie.Podstawowym zadaniem Urzędu jest szeroko rozumiana pomoc osobom bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia z jednej strony oraz pomoc pracodawcom w pozyskaniu odpowiednich pracowników – z drugiej.

Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich czynny jest:

  • poniedziałek: od 7:00 do 15:00
  • wtorek: od 7:00 do 14:00
  • środa: od 7:00 do 14:00
  • czwartek: od 7:00 do 14:00
  • piątek: od 7:00 do 13:00

w tych godzianch zapraszamy osoby bezrobotne, poszukujące pracy, pracodawców  oraz przedstawicieli instytucji szkoleniowych.

W siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy istnieje możliwość skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej (Punkt poradnictwa obywatelskiego i mediacji).
 

Punkt Poradnictwa obywatelskiego i mediacji czynny jest:

  • poniedziałek: od 12:00 do 16:00
  • wtorek: od 8:00 do 12:00
  • środa: od 11:00 do 15:00
  • czwartek: od 08:00 do 12:00
  • piątek: od 8:000 do 12:00

W celu skorzystania z darmowej pomocy prawnej lub obywatelskiej oraz mediacji należy najpierw zarejestrować wizytę:

  • telefonicznie: 32/76 05 357 lub 32/ 76 05 389 w godzinach pracy Urzędu Miasta,
  • online poprzez stronę internetową: https://np.ms.gov.pl/zapisy

Napisz do nas:
kancelaria@pup.siemianowice.pl
sekretariat@pup.siemianowice.pl


Informacje o publikacji dokumentu